B2B ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕ ΑΦΜ ΚΑΝΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ, ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

ROTA TEXTILE EXPO, 29-31 Μαρτίου, HALL 2 STAND D8, Metropolitan Expo | EMMY’S, 25-28 Απριλίου, Poros Port

Πολιτική Επιστροφών

Η κατάσταση των προϊόντων ελέγχεται πριν την αποστολή της κάθε παραγγελίας. Εάν, ωστόσο, διαπιστωθεί πρόβλημα, ο καταναλωτής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ.10 του Ν.2251/1994 και σύμφωνα με όσα προβλέπει η Οδηγία 2011/83/ΕΕ, η οποία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-891(ΦΕΚ Β΄ 2144/30.08.2013), που τέθηκε σε ισχύ στις 13.06.2014, μπορεί να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης του προϊόντος εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.

Η επιστροφή των χρημάτων θα αντιστοιχεί στην τιμή λιανικής του προϊόντος/προϊόντων που αγοράσατε και στα αρχικά έξοδα μεταφοράς, εάν υπάρχουν (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων, που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή πληρωμής άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης, που εμείς προσφέρουμε).

Το www.pennie.gr δικαιούται, να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις, ότι έστειλε πίσω τα προϊόντα.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών ειδών δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής. Αντιθέτως, στην περίπτωση επιστροφής ειδών για προσωπικούς λόγους τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως στο hello@pennie.gr, με την ένδειξη «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» και σημειώνοντας την ημερομηνία και τον αριθμό του παραστατικού αγοράς.

Εφόσον το www.pennie.gr ενημερωθεί για την επιθυμία του πελάτη για άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα αποστείλει ηλεκτρονικά ένα υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, προκειμένου να συμπληρωθεί από τον πελάτη.

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή προϊόντων.

Σας ενημερώνουμε πως δεν δεχόμαστε επιστροφές σε συγκεκριμένα προϊόντα για την προστασία του καταναλωτικού κοινού:

  • Μαξιλάρια ύπνου, γεμίσεις μαξιλαριών, παπλώματα, μαγιό & μάσκες προστασίας δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής
  • Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε εποχιακά είδη

Η διεύθυνση στην οποία μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα είναι:

Pennie
Β. Μπόθος ΑΕΒΕ
Ορυζομύλων 3, Αιγάλεω ΤΚ 12244
Τηλέφωνο: 210 5120595