B2B ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕ ΑΦΜ ΚΑΝΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ, ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

ROTA TEXTILE EXPO, 29-31 Μαρτίου, HALL 2 STAND D8, Metropolitan Expo | EMMY’S, 25-28 Απριλίου, Poros Port

Κώδικας Δεοντολογίας

Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας. Για την ανάγνωση του σχύοντος Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο παρακαλούμε επισκευτείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.greekecommerce.gr/gr/kwdikas-deontologias/

Δικαιώματα καταναλωτών για καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage