B2B IF YOU ARE A PROFESSIONAL WITH VAT REGISTER HERE, BENEFIT FROM BIG DISCOUNTS

 EMMY’S, April 25-28, Poros Port

Πολιτική Ποιότητας

Το brand Pennie γεννήθηκε με την φιλοδοξία να προσφέρει λευκά είδη & είδη σπιτιού με εγγύηση ποιότητας σε σύγχρονο στυλ. Για αυτό δεσμευόμαστε να δημιουργούμε ‘καθαρά προϊόντα χωρίς επιβαρύνσεις για το περιβάλλον και την αλόγιστη χρήση φυσικών πόρων’. Στα Pennie οικοδομούμε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, τους προμηθευτές και επιχειρηματικούς συνεργάτες μας και κυρίως με το προσωπικό προκειμένου να εξισορροπούμε τις απαιτήσεις για δημιουργία δράσεων αμοιβαίου συμφέροντος.

Εφαρμόζουμε κανόνες βασιζόμενους στα διεθνή πρότυπα με κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη σε όλους τους τομείς και επιλεγούμε να συνεργαζόμαστε με εκείνους που τηρούν αξίες όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων, την προστασία του περιβάλλοντος κ.α.

Θέτουμε στόχους μετρήσιμους (ποιοτικά και ποσοτικά) καθορίζοντας συγκεκριμένους δείκτες. Παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε τους κινδύνους και αναγνωρίζουμε τις ευκαιρίες που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη και επίτευξη των στόχων της εταιρείας μας.

Στα Pennie οραματιζόμαστε για:

  • Συνεχή και συστηματική ανάπτυξη των προσόντων και των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού μας με στόχο την επαγγελματική και προσωπική εξέλιξή τους
  • Την αναγνώριση της διαφορετικότητας και παροχή ίσων ευκαιριών ανεξάρτητα από φύλο, φυλή, εθνικότητα κ.λπ. και τη διαχείριση των εργαζομένων χωρίς διακρίσεις
  • Ανάληψη δράσεων που εξηγούν στους καταναλωτές πώς θα πρέπει να ενεργούν στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης.

Στα Pennie διασφαλίζουμε καθημερινά:

  • Την πρόσβαση των καταναλωτών σε υπεύθυνες πληροφορίες που έχουν σχέση με τα προϊόντα Pennie καθώς και τον τρόπο παραγωγής τους όπως η διάθεση και προώθηση προϊόντων & υπηρεσιών με τρόπο αποτελεσματικό, δεοντολογικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
  • Την ανταπόκριση στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών με την προώθηση ασφαλών προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν άριστη ποιότητα, δεν περιέχουν επικίνδυνες ουσίες, είναι αξιόπιστες και υποστηρίζονται από διαδικασίες εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
  • Την υπεύθυνη προώθηση και εφαρμογή κανόνων δεοντολογίας στις στρατηγικές Marketing και διαφήμισης με στόχο την τήρηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή.
  • Τη διαρκή διαβούλευση και ανταλλαγή απόψεων με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη για συνεχή βελτίωση του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας.
  • Το σεβασμό των νόμων της χώρας στην οποία ασκούμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα αλλά και την ικανοποίηση των εφαρμοστέων κανονιστικών απαιτήσεων της Κοινοτικής Νομοθεσίας.